İş Gücü Yönetimi Uzmanı


 

$ads={1}

İş Tanımı

  • Çağrı merkezi sektöründe İşe alım ve istihdam süreçlerini planlamak, geliştirmek.
  • Operasyon verileri ile öngörüler üreterek sapmaları tespit edip gerekli durumlarda alarm üretmek.
  • Müşteriden talep edilen data çıktılarının hazırlanması gerekirse sunum hazırlanması.
  • Çağrı yoğunluğunu analiz etmek ve buna bağlı olarak vardiya planlamalarını oluşturmak.
  • Gerçek zamanlı olarak ihtiyaç duyulan personel sayısını belirlemek ve yönetmek.
  • Devamsızlık ve performans değerlerini izlemek ve analiz etmek.
  • Operasyon ile iletişim halinde olarak süreçlerin geliştirilmesini ve optimize edilmesini sağlamak.
  • Sektörün nabzını tutarak uygulamaları yakından takip etmek ve son WFM teknolojileri ile ilgili araştırmalar yapmak.
  • Çağrı merkezi sektöründeki yönetmeliklere ve yasal süreçlere hakim olmak.
  • Vardiya saatlerini yasal düzenlere uygun olarak oluşturmak ve gerekirse düzenlemek.
  • Alternatif iş gücü stratejileri ile operasyon ekibine destek olmak.
  • Müşteri memnuniyetini gözeterek operasyonu verimli bir biçimde yönetmek ve geliştirmek.
  • Performans analizleri yapmak ve operasyon ekiplerine düzenli olarak geri bildirim üretmek.
  • Vardiya süreçlerini düzenlemek.

Aranan Nitelikler

  • En az 1 yıl çağrı merkezi sektöründe iş gücü planlama, raporlama alanlarında tecrübe sahibi olmak
  • Basit düzeyde İngilizce bilgisine sahip olmak.-Kaynak yönetimi konusunda yetkin ve tecrübeli olmak.
  • Sağlam ve etkili iş ilişkileri yönetebilmek.-İş gücü ve planlama departmanını geliştirme üzerine sorumluluk alabilmek.
  • İleri düzeyde MS Office ve iş gücü planlama WFM araçlarına hakim olmak.
  • Analitik düşünme ve hızlı aksiyon alabilme alanlarında kendisini geliştirmiş olmak.
  • Gerçek zamanlı durumlar karşısında akılcı ve hızlı karar alıp uygulamaya geçebilmek.
  • İş yükünü önceliklendirme ve zaman yönetimi alanlarında başarılı olmak.

Özet Bilgiler

    Pozisyon

    :
    İşgücü Yönetim Uzmanı

    Sektör

    :
    Çağrı Merkezi Hizmetleri

    Kategori

    :
    Çağrı Merkezi

    Çalışma Şekli

    :
    Tam zamanlı

    Pozisyon Seviyesi

    :
    Uzman

    Çalışma Yeri

    :
    İzmir

    Deneyim

    :
    1-2 yıl

    İlk Yayınlama Tarihi

    :
    19.08.2023

    Güncelleme Tarihi

    :
    19.08.2023

    Son Başvuru Tarihi

    :
    18.10.2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال